top of page

Group

Public·242 members

[LIVE STREAM>>>>] Kroatien U17 Færøerne U17 direkte live 6 november 2023

for 3 dage siden — England U17 Færøerne U17 live direkte 3 november 2023 Online. France ... Kroatien U17 K. Færøerne U17 K. Northern Ireland U17 - Faroe Islands ...

(((Direkte!!!))) England U17 Færøerne U17 live direkte tv 3 for 3 dage siden — Fodbold, Europa: Færøerne U17 live resultater, stillinger Færøerne U17 resultat service vises i real-time og opdateres live. Næste kampe: 03.11. - Journalisterne fra andre lande er her for at vide, hvem der skal have EM i 2028 og 2032, men vi vil se, hvordan Jesper Møller (den danske DBU-formand, red. ) takler Rusland-problematikken, som han er viklet grimt ind i, siger Jan Jensen til TV 2s reporter Sanne Jakobsen. Han er overbevist om, at beslutningen om at lade det russiske U17-landshold deltage i international fodbold allerede er truffet, selvom Jesper Møller tidligere har afvist det. Ifølge Jan Jensen spiller det russiske U15-landshold allerede under UEFA-regi, og dagens møde er derfor blot en formalitet. - Det stiller Jesper Møller i en dårlig situation, fordi han ikke for 14 dage siden sagde fra. Det gjorde han først i fredags. Så hvordan han slipper ud af det, glæder vi os til at høre, siger han. Et punkt på dagsordenen overskygger de seks andreDer er syv punkter på dagsordenen, når UEFA's eksekutivkomité mødes klokken 9. At han fører dokumentation for, at han ikke for 14 dage siden stemte ja til forslaget om at indlemme det russiske U17-landshold. - Og så er det tredje springende punkt, om han vil sige, at det er problematisk, at der sidder en russer i eksekutivkomitéen, siger Carsten Werge med henblik på, at direktøren for Gazprom, Alexander Dyukov, er med i eksekutivkomitéen. Samtidig frygter Carsten Werge, at vi ikke bliver så meget klogere efter mødet. - For der kan være en tavshedsklausul, som Jesper Møller kan henvise til. Det kan ikke udelukkes, siger fodboldredaktøren. Journalist: - Spændende at se, hvordan Jesper Møller tackler sagen, som han er viklet grimt ind iJan Jensen, journalist på Ekstra Bladet, har fulgt sagen tæt og befinder sig tirsdag i Schweiz. Når UEFA kommunikerer så uklart, bliver alle mistænkeliggjort. - Punktet er trukket, og hvad skal man så sige til detJesper Møller erkender, at han ikke havde set det komme, at forslaget blev trukket tilbage. Han mener, journalisternes spørgsmål går i ring. Men journalisterne vil gerne vide, hvordan det er kommet så vidt. - Punktet er trukket, og hvad skal man så sige til det. Slut, siger Jesper Møller. - Jeg har samme holdning, som jeg havde i fredags- Jeg har samme holdning, som jeg havde i fredags, gentager Jesper Møller. Han gentager, at han ville have stemt nej, hvis det var kommet til en afstemning i dag. Journalisterne har mange flere spørgsmål, men Jesper Møller kan ikke forstå det. - Jeg kan ikke kommunikere ud, hvad jeg har stemt, før jeg har stemt. Det er umuligt, siger han. - Nu er der overensstemmelse mellem DBU og UEFANu er der overensstemmelse mellem DBU og UEFA, fastslår Jesper Møller. Færøerne: Fodbold livescore, resultater, stillinger Livesport.com: færøsk fodbold. Følg live resultater, resultater og stillinger fra alle turneringer i afsnittet Fodbold/Færøerne på denne side. Tjekkiet mod Færøerne direkte live 15/10/2023 15. okt. 2023 — Danmark U17 mod Litauen U17 live direkte 11 oktober 2023 for 5 dage siden — 27. okt 20:45 Wales Kroatien 15. okt 20:45 Polen Moldova Danmark ... Det oplyser Dansk Boldspil Union på sin hjemmeside. UEFA’s bestyrelse har i dag droppet forslag om at lade russiske U17-landshold indtræde i UEFA’s turneringer. DBU’s formand er tilfreds med beslutningen. Læs mere 👇https://t. co/2wLNqwLrYF— DBU - En Del Af Noget Større (@DBUfodbold) October 10, 2023 TV 2-reporter i Schweiz: Der går mange rygterTV 2 har fået lovning på, at Jesper Møller nu er på vej ned til et interview. Men derudover er det sparsomt med oplysninger fra dagens møde i UEFA’s eksekutivkomité. Det fortæller TV 2s reporter i Schweiz Sanne Jakobsen, der befinder sig i presseområdet. - Der går mange rygter. Nogle endda om, at hvorvidt at russerne skal spille U17-fodbold, er taget helt af bordet. Det plejer ellers at komme ret hurtigt ud, hvad der er sket til disse eksekutivkomitémøder. Fodboldredaktør har tre forventninger til UEFA-topmødeTV 2s fodboldredaktør Carsten Werge har tre forventninger til dagens møde i UEFA. At Jesper Møller gør, som han har fået besked på af sin bestyrelse, og i fuld offentlighed går imod, at man i UEFA indlemmer det russiske U17-landshold i UEFA-regi. - Hvad pokker sker der, siger Carsten Werge om UEFAHvad skete der? UEFAs eksekutivkomité fastholder nu udelukkelse af russiske U17-landshold, selvom UEFA for 14 dage siden lancerede forslag om at ophæve udelukkelse. Livebloggen opdateres ikke længere. Hvad pokker sker der? Der må have været en anden end DBU, som har lagt politisk pres på UEFA. Hvis det var DBU alene, burde Jesper Møller sige det. Hvorfor trak den svenske repræsentant sig, hvis der ikke var vedtaget noget? Har han og Jesper Møller haft forskellige opfattelser af, hvad der blev besluttet på Cypern-mødet? Der er flere ubesvarede spørgsmål end før dagens møde. Men vi fik svar på, at russerne ikke kommer med lige nu. Bortset fra, at de stadig har en mand i eksekutivkomitéen. Og det er det endegyldigt? - Det kan jeg jo ikke vide. Alle kan stille forslag. I kender DBU's holdning, siger Jesper MøllerJesper Møller bekræfter beslutningJesper Møller taler nu med TV 2 efter UEFA’s eksekutivkomitémøde. Han bekræfter, at forslaget om det russiske U17-landshold er blevet trukket. - Det har præsidenten besluttet, siger han. - Som jeg sagde i fredags, skulle vi træffe endelig beslutning i dag. Hvis det var det, ville jeg have stemt nej. Men det kom ikke til afstemning, og nu skal vi videre, siger han. UEFA udelukker russiske U17-landsholdDet europæiske fodboldforbunds (UEFA) eksekutivkomité beslutter at fastholde udelukkelse af russiske U17-landshold, selvom UEFA for 14 dage siden lancerede forslag om at ophæve udelukkelse. - Så længe jeg har et mandat fra DBU, og det fik jeg i fredags. Så er der ingen tvivl for mig, siger han. Hvordan har du det? - Jeg har det supergodt. Det havde jeg også i fredags. For I er jo søde og rare, når det kommer til stykket, svarer Jesper Møller. - Forslaget er faldet. Slut. VidereHan henviser til UEFA-præsidenten for flere detaljer om sagen. Jesper Møller indtryk af, at det er et større emne i Danmark end i andre lande. Han ved ikke, hvornår forslaget kan blive genoptaget igen. Videre, siger han. Men det er ikke tilfældet her, siger hun. Værter for EM på plads frem til 2032EM i fodbold skal i 2028 afvikles i Storbritannien og Irland, mens Tyrkiet og Italien bliver værter for EM i 2032. Det oplyser Det Europæiske Fodboldforbund (UEFA) tirsdag på et pressemøde i schweiziske Nyon. Det var på forhånd ventet, at UEFA officielt ville annoncere, at det var netop de lande, der skulle være værter frem til 2032. UEFA gør klar til pressekonferenceUEFA gør klar til en pressekonference, som finder sted umiddelbart efter mødet i UEFA’s eksekutivkomité. Højdepunktet er offentliggørelse af værtsnationerne for EM 2028 og 2032, men for mange danskeres vedkommende er fokus rettet mod beslutningen om, hvorvidt russiske U17-landshold igen skal kunne deltage i international fodbold. Du kan følge fordelingen af værtsskabet her. Kosovo - Kroatien U17 03/11, Europa - EM U-17 for 2 dage siden — EM U17 kval. grp. 9, K, P. 1, England, 1, 3. 2, Kroatien U17, 0, 0. 3, Kosovo, 0, 0. 4, Færøerne U17, 1, 0. Kommentarer. Gem kommentar ... Fodbold, Europa: Færøerne U17 live resultater, stillinger Færøerne U17 resultat service vises i real-time og opdateres live. Næste kampe: 03.11. England U17 - Færøerne U17, 06.11. Kroatien U17 - Færøerne U17, 09.11.

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...
Group Page: Groups_SingleGroup
bottom of page